Sidat-53 ilk 3 ay bebekler alışkanlık kazanmaz imiş. Şuan size ihtiyacı oldugundan kucagınızda güvende hissettiğinden orada kolayca uyuyorlar. İlk 3-4 ay kucakta uyuttum hep sonra farklı denemelere geçtik yavaş yavaş.şuan 7 aylık çok nazlanırsa geliyor kucağıma😄 diyeceğim o ki mahrum etmeyin miniccik daha o