20 aylik bir bebegim var artik onunla basa cikamiyorum son zamanlarda artik hic mutlu olmadigimi farkettim. Oyun oynamak istiyorum o ise butun oyuncaklari duvarlara televizyona firlatmayi sıfır evin ilk kiracisiyiz ve duvarlarin hali icler acisi oglumun oyuncaklari firlatmasi yuzunden. Kitap okumak istiyorum kitaplari yirtiyor. Sabahtan aksama kadar masani ustune cikar televizyon unitesinin ustunde gezer baska odalarda dolap iclerini bosaltir. Asla kaliteli zaman geciremiyoruz bitmek bilmeyen bir bagirmasi ve aglamasi var asiri memnuniyetsiz disari cikamiyorum kime gitsem o evden birsey kirmadan cikamiyoruz hadi kirmasini gectim pirizlerle oynamaya calisir oynatmadimmi yarim saat aglar bagirir. Artik oyuncaklari etrafa firlatmayida gecti kafamiza firlatmaya basladi. Artik beynim o aglama sesini kaldirmiyor bunlari yazarken bile agliyor suan. Cevremde yasiti cok kendisinden 1 ay buyuk 1 ay kucuk arkadaslarimizin cocuklari var ayni ortama sokuyorm oyun oynasin diye onlar oyuncaklarla oynarken benim oglum ya agliyor yada birseyler kiriyor. Artik cok yoruldum bi cocuk nasil bu kadar huysuz olabilir aklim almiyor. Bu huylari gecermi ? Oyuncaklari firlatmamasi icin birsey yapabilirmiyim ? Bu huylarini birakmasi icin ne onerebilirsiniz yardiminizi istiyorum 😑