😂😂 çok merak ediyorum danışmak istedim ilk kızım da çok beklemek istemedim hemen doğurayım vs sabırsızdım o yüzden ful yürüdüm yer tuvaleti kullandım hep ayaktaydım vs vs internetten baktım baktım uyguladım hastaneye gittik 7cm açıklık var dedi doğurdum birdahaki hamileyim acaba ilk bebeğimde tesadüfen 36da doğurmuş olabilirmiyim yoksa yaptıklarım işe yaramışmıdır bu hamileliğindeyse öyle yapsam erken doğururmuyum ki