İlk 1hafta 10gün zor oluyor ama alışıyorsunuz sonra ,vücut istemiyor.Ben de diyetteyim çok kilom olmadığı için boyuma göre daha zor gidiyor malesef 😞Böyle daha zor oluyor.2gündür bildiğiniz sadece çorba içiyorum.Direnç kilosu kırılsın diye 😅Yazı düşünerek motive olmaya çalışıyorum 😅