Çok utanarak soruyorum başına gelen varmı normal doğum yaptım beş ay önce 3 ay adet olmadim iki ay oldum bu ay bekliyorum olmuyorum cuma günü doktora gidecem ama belki yaşayan vardır diye soruyorum çok kaşınıyor vajianmin üst tarafı olsun dudakları olsun çaresiz kaldım