Lara_1760 bende öyle yapıyordum hamıleyken her sabah dogduktan sonra her sabah yumurta yıyordum yumurta alerjısı cıktı yanı dktorumuz en cok ne tuketıyorsun dedı her sabah yumurta dedım o zaman yumurtadan baslayalım yumurtayı kesın dedı yemedm sansımızada kan gıttı kakadan kiminin sut kımının yumurta kımının baska alerjısı cıkabılıyor bızımkı sansa ılkınde bulduk. Hani yazdıklarınızı sımdı okudum onları bilemicem tabi ama.