Aysnrblghn 17 gun once korona olduk ailecek 1 2 gün icinde 1 yaş aşıları icin gidecegiz,henüz danışmadım kimseye.Bu şekilde denk gelen var mı yapıyorlar mı aşıyı erteliyorlar mı acaba. Bir yan etki vs olur mu
burjoosphere Aysnrblghn biz denk geldik 1 Şubatta oğlumda bizde corona olduk sonrasında 22 subatta 1 yas aşılarini oldu. Doktorumuz bir sıkıntı olmaz dedi. Bir sıkıntı ates fln yaşamadık şükür darısı size olsun