Benim bebeğimde süt alerjisi vardı. Süt ve süt içeren ürünlern hepsini kestim. Bir damla dahi tüketsem kızımın reflüsü artıyodu ve kusmaya başlıyodu. 6-7 ay gibi yavaş yavaş süt diyetini açmaya başladım. Direk süt değil ama içinde süt ya da süt ürünü olan olan pişmiş şeyler yedim. Reflüsü hafif oldu ama bırakıp tekrar yaptım böyle böyle 9. Ayda herşeyi tüketmeye başlamıştım. Ama bebeğime direk ya da pişmiş hala veremiyorum onun reflüsü artıyor o zamanlarda. 1 yaşından sonra tekrar deneyeceğim bakalım geçici gibi duruyo dedi doktor geçer inşallah sizinki de bizimki de ☺️