Kızlar bebegim tam üç buçuk aylık,doğduğundan beri kolik bebekti onunla uğraştık o geçti diş sancilari başladı fakat son günlerde bebeğim aniden ağlama krizlerine girmeye başladı öyle böyle değil ağlarken kıpkırmızı oluyor sesi soluğu kesiliyor ve katılarak ağlıyor biran için bayılacak yada ölecek sanıyorum Allah korusun,bir sebep yokken oluyor yani ağlamasını gerektirecek bir durum yokken.Atak dönemi hesaplama bana çok karışık geldi 40 haftalık olarak hesaplayacakmisiz.bebeğim 22 Kasım doğumlu 37+1 de doğdu acaba atak haftasindami ama oda birkaç gün sürüyormuş çok çaresizim zaten onu evde ya kardeşime ya eşime anneme teslim etmeden lavaboya bile gidemiyorum şimdi kimi görse agliyo tanıdığı bir sima olsa bile kriz geldiğinde susmuyo.sadece meme emerek susuyo oda ilk emerken şikayet eder gibi mogurdaniyo sonra biraz sakinleşiyor.Bu durum normalmi aramızda yaşayan varmı ne kadar sürdü.