Çocukların ailelerle vakit geçirmesi gerekiyor evet, ancak belli ki çocuğunuzu etkileyen bir durum var. Onlarla baş başa bırakmak için biraz daha zaman gerekiyor demek ki. Öğretmen olarak çocuğunuzu istemediği bir ortamda bırakmak ne kadar etkiler tahmin edersiniz. Bence mümkünse sizinle kalsın veya görümcenizde ortam müsaitse siz de gidip bir odada dinlenin. 2 yaşındaki çocuğu istemediği bir ortama tek başına yollamak en en son seçeneğiniz olsun.