Kizlar bebeğim 2.5 aylik ilk ay 1.300 gram aldi. Ikinci ay 800 gram alınca dr beslenmene dikkat ediyo musun falan dedi gunluk 26 gram alması aslinda normal ama düşmüş dedi. Simdi tarttim 21 gunde 400 gram almis. Niye ilk ay hızla kilo alan bebek boyle az alir :s evet kilo demek saglik demek değil biliyorum ama belirgin bi düşüş var kafama takıldı.sadecr anne sutu alıyor