bebegimveben2901 39 günlük kızım öğlen banyosun yaptıktan sonra akşam kadar uyuyor ben mama yemeye kaldırıyorum yiyor tekrar uyuyo akşam 8 9 a kadar bu kötü bisey mi
Aysnrblghn bebegimveben2901 ay niye kötü olsun cocuk huzurluysa tadını çıkarın.Valla sonraa aaa gündüz hiç uyumuyor diyeceğiniz günler geliyor
Nursena0606 bebegimveben2901 gündüz bu kadar uyuyor gece uyumuyorsa sıkıntı var. Ama gece de uyuyorsa rahat bırak çocuğu 😉
Hzihnipak bebegimveben2901 bence tadını çıkar oğlum beslenip uyuyor diye üzülüyordum boşuna üzülmüşüm şimdi yarim saatten fazla uyumuyor
Birdunyabircennetannesi bebegimveben2901 Bir zamanlar bende derdim hep uyuyor diye şimdide uyutmak için amuda kalkıyoruz 🤦 Keyfini çıkar bacım
Asil7878 Sarılık olabılır mı anne sütü sarılığı var bı değerlerine baktır Benım oğlumda da vardı 4 ayda gectı
Yengecanasii bebegimveben2901 sarılık varmı acaba. Bence full uyku olmamali gece ve gündüzü öğretmelisin