Arkadaşlar doğumdan sonra bebeğim 5ini bitirip 6. Ayına girdiği zaman adet gördüm sadece 2 defa gördüm suan gecikme oldu yaklaşık 4 gündür gebelik testi yaptım negatif çıktı daha önce böyle olan var mı bebeğim daha 7 aylık istemiyorum normal mi görmemem sizce