Nuratac Kızlar ilk gebeliğimdeki belirtileri yaşıyorum ilk hamileliğimi adetimden 1 hafta önce öğrenmiştim bunda test yapmaya korkuyorum 5 önce sezeryanla kızım oldu dikislerim çok sıkıntılı iyilesmedi hala bundan da biraz korkuyorum açıkçası
Yorgunannee_dd Nuratac inşallah yoktur diyelim bende 5 ay önce doğum yaptığımda korunduğumuz halde hamileymişim haberim yoktu
Mabelle Nuratac moralinizi bozmak asla istemem ama benimde eşim korunuyordu hamile kaldım şok olduk o kadar dikkat etmemize rağmen . Doğumdan sonra deri altı koruma implantları çıkmış ondan taktırıcam başka türlü olucak gibi değil .
Saripapatyammm Nuratac Ertesi gun hapini korunmasiz kaza durumlarinda kullaniliyor canim. Oyle bir kacak olmadiysa dunden beri. Haplik durum yok.
Nuratac Mabelle Sıkıntılı sezeryan dikislerim de var ondan çok korkuyorum bilerek olmadı kazara oldu umarım hamile degilimdir