Kizlar pazar günü babayla biz pozitif çıktık, dün akşam da bir buçuk yaşında bebeğim sabaha kadar ağladı acile götürdük hafif cigerlerde enf var dediler antibiyotik verdiler yolladılar , bebeğim geldigimizden beri uyuyor nerdeyse 1 de uyudu 4 te kalktı dengede duramiyor halsizlik var, bu normal mi? Onun dışında öksürük aşırı değil çok nadir hafif hırıltı var uyuyor nefesini dinledim rahat ateşi de yok. Yaşayan varsa lütfen söylesin boşu boşuna götürüp orda ağlatmak istemiyorum ilk defa başımıza geliyor