nidas_mom Kendileri 7 aylık Bi sağlık sorunu ağrısı sızısı yok. Bebeklerin klasik ilgilenin benimle bağırması vardır ya uyku sırasında gözleri kapalı o bağırış ını sergiliyor bir kaç kez nedenini anlayamıyorum. Kalkıp Şii ben yanındayım deyip biraz piş piş sesi yapıp onu yan çeviriyorum zaten ben ses çıkarır çıkarmaz susuyor sizce nedendir ya. Bebeği gece böyle uyku sırasında bağıran var mı
midekoruyucu nidas_mom benim kızım da öyle 😵💫 çığlık kıyamet 😒 gaz sorunumuz hala bitmedi ondan bizimki
Deletedmom_45 nidas_mom oglum 1 hafta sonra 7 aylik olacak ve ayniyiz birden bagiriyor ben burdayim diyom ama nafile valla neden olur cozemedim 🤦🏻♀️
Sevimliayicik nidas_mom Bizde de aynı sorun var her her zaman olmjyor ama haftada en az 3 kere yaşıyoruz aynı şeyi ya gece yapıyor ya gündüz
nidas_mom Sevimliayicik geceleri yapıyor bizimde en çok acaba diyorum rüya mı görüyor ona tepki olarak mı bağırıyor ama bilemedim de
Sevimliayicik nidas_mom kalkıp bir anda bizi göremeyince de yapabilir rüya da olabilir arada dua aç odasında uyurken dinlet ben öyle de yapıyorum
midekoruyucu nidas_mom 8 aylık 😒 gece hala gazdan çığlıkla uyanıyor. Ben gazını çıkarana kadar ağlıyor. Çıkarınca anca uykuya dalıyor. Her gece böyle çok sıkıldım artık
Honki_Ponki nidas_mom 21 aylık ve hala geceleri bagırarak aglaması ve çığlık atması devam ediyor 🙄☹️🥴
Sumeyye54 nidas_mom oglum 21 aylik ayni sekilde geceleri bagiriyo ağlayarak uyaniyo bazen ben şey diye biliyorum gün içerisinde ne yapıyorsa gece uyurken de onu yapiyo ozellikle kalabalık bir ortam olunca daha çok yapiyo
Fecr Korkuyordur,uyuduktan 15 dakika sonra duyacagi şekilde yavrum güvendesin korkmana gerek bn yanındayım seni asla bırakmam,huzurlusun,guvendesin,keyifle uyuyabilirsin, srni seviyorum deyin ve baris musluyu takip edin sonra bana dua edinnn
Glittery nidas_mom gunduz birseydwn korkuyor olabilir. Ya da tv tablet izliyorsa gece teroru yapiyormus o yuzden olabilir
hellomom nidas_mom ruya görüyordur. Gözleri kapalıysa ellemeyin bekleyin. 15-20 dk sürebilir. Hatta gözlerini açıp kapatabilir de. Eğer siz rüyadayken giderseniz uyanır ve bir süre sonra alışkanlık olur o saatte hep uyanmaya başlar.
semoshKa nidas_mom benim kızım 4 aylık, benzeri şeyleri yaşıyoruz, doktor rüya görüyordur dedi. Uyandırbilirsem normale dönüyor.
Arasmom112 nidas_mom yedi aylıkken aynıydı benimkide dualar okuyarak atlattık diş dediler ama hala diş yok sekiz aylık oldu