minel_ciler2 merhaba benimde 18 aylik kizim 2 katta oturuyorum asansörüm yok ve kızımla bir yere gideceksem o gun esim sabahtan binanin girisine birakiyor bende kızımla daha sonrasinda iniyorum boyle yapabilirsin emzirmek icinde disarida cok zorlandığında illaki bir magaza bulabilirsin magazanin kabinine girip emzirebilirsin ben hep boyle yapardim en kötü korkmayın çıkmaya alışın insan bazen tek çıkmaya ihtiyaç duyuyor herzaman biri olmayabilir ve suan küçükken beraber cikmaniz daha zevkli oluyor büyüdükçe bu zorlasiyor