Kadernur bebeğim 1975 gramla prematüre doğdu. 1. Ay kontrolünde su fıtığı olduğunu öğrendik. Doktorumuz prematüre bebeklerde su fıtığının çok normal olduğu, her iki bebekten birinde görüldüğünü, %90 kendiliğinden geçtiğini ve geçmezse 2-3 yaş gibi ufak bir operasyon olabileceğini söyledi. Başka doktorlara da danıştık hepsi aynı şeyi yani kendiliğinden geçeceğini söyledi. Dün bebeğimi kontrole götürdüm. Şu an 4,5 aylık ve su fıtığı geçmiş çok şükür. Daha sünnette yaptırmadım.