Merhaba arkadaşlar bende yay burcu annesi olarak selam vereyim bebeğiniz kaç aylık nasıl bir annesiniz merak ediyorum. Benim kızım 15 aylık açıkcası anne olduktan sonra zorlandım çünkü aktif bir hayatım varken evde kalınca arada bunalıma bile girdim pandemiyle birlikte asosyal olduk. Neyse kızımla şimdiden arkadaş gibiyim . Yükselenim yengeç bu arada anaç tarafımda var ama gezmeye zaafım var Özgür ruhluyumdur evde durdukça titiz olmaya başladım biraz mükemmelliyetçi hassas takıntılı halim var
siz nasılsınız hadi sohbet edelim 🥰