Sedaekrem Aya girince mı 6 yı doldurunca mı ek gıdaya baslanıyor 11 Ekim 2021 dogumluyuz ben doldurunca dıye bılıyorum ama siz nasıl biliyorsunuz
Boranimmm Benimde 1 ekimde doğdu. normalde bitince başlanir ama ben şimdi başladım sayılır biraz alerjik bebek verecek bişey bulamiyom