İngilizce biliyorum.Yabancı filmler izliyordum.İlk alt yazılı ,sonra alt yazısız izlemeye başladım.Anlamadığım kelimelerin tercümesine bakıyordum.Sonra günlük hayatta kullanılacak kelimeleri ,küçük küçük kağıtlara yazıp cebime koyardım,duvarıma asardım bakardım gün içinde.Sırf yabancılar ile İngilizce sohbet etmek için Sultanahmet’e giderdim😅Sonra bir otelde işe girdim.Geneli yabancı olduğu için öyle böyle öğrendim.Hiç bir eğitim almadım.Sadece pratik yaptım.Şuan uluslar arası bir havayolunda kabin memuruyum.İyi ki öğrenmişim diyorum.