Snmsnm35 Almaya kesinlikle değer bir makine Allah düşünüp üretenden razı olsun😄 Biz geçtiğimiz Temmuz ayında oğlum doğunca aldık. Grundig GDH 82 8kg olanı tercih ettik, tüm beyaz eşyalarım Arçelik diye. Media markttan 2.999 TL ye almıştık şu an güncel fiyatı 6.899 TL. Yaz-kış asma toplama ütüleme derdi ortadan kalktı ve en önemlisi iş zamanımdan tasarruf ettirdi ve evdeki öbek öbek toz topları artık yok. Hemen hemen tüm çamaşırları dolap kuruluğunda kurutuyorum, makine bitirir bitirmez yatağa serip biraz bekletiyorum sonra hoop dolaba, önceden çorap hariç aklınıza gelecek herşeyi ütülerdim havlu, iç çamaşırı, nevresim vs şimdi sadece gerçekten ütü isteyen gömlekleri ve oğlumun kıyafetlerini ütülüyorum çünkü diğerleri zaten ütülü gibi ve yumuşacık çıkıyor. Yıkama topları var onlardan kullanırsanız kurutma süresini biraz daha azaltıyor birde şu an çoğu makine nem sensörlü. Elektrik konusuna gelince etkilemiyor diyemem fark ediyor faturada ama iş yükünün azalması, ütüye harcanan zaman ve evin tozlanmaması giden 50-60 TL yi telafi ediyor.🤩