Ahsen123 Merhaba sağlık bakanlığı 3 ay diyor. Ama -18 derecede 6 ay kullanabilirsin dedi doktorum. Bir de daha önce charlotte emzirme sanatı (instagram) ve başka bi yerde daha kaynak göstererek 6 ay kullanılabileceğini okudum. Ben kıyıpta atamadım. Ama çokta geciktirmeden kullanmaya çalışıyorum.