Mel93 Kızlar 23 günlük bebeğim var göğüs ucunyaram değil ama göğüs sızlamadı var bebeğim meme ucunu ilk aldığı an çok agrıyor sonra geçiyor gün içinde de sızlıyor çok çekiniyorum canım acır diye meme vermek istemiyorum bebeğime göğsüm ilk günlere göre daha iyi zamanla geçer mi alışır mıyım sizlerin tecrübeleri nasıl ?
Haffuse Aaa o bende de hala var, bizde 37 gunluguz… Ilk aldigonda aciyor ama sonra emdikce rahatliyor… Ve o gun icinde sizlamasi da ne garip… Oyle sizlayinca süt akiyo🤣 Goguslerimiz terbiye olacak, biraz daha sabret…😅
Mel93 Haffuse ya çok sevindim 🥲 sanki hep böyle olacakmış gibi geliyor acısız emzirenleri gördükçe üzülüyorum 💕😔
Mel93 Mti16 çok mutlu oldum mesajınıza kremim var daha sık süreyim çok teşekkür ederim umarım gever alışırım asla emzirmekten vazgeçmek istemiyorum ilk günler çok çok daha zordu şimdi daha iyi 💕💕
Mti16 Mel93 kendin için ve bebeğin için yababileceğin en güzel şey emzirmek, hepsi geçicek merak etme ♥️
Buketpoyraz Mel93 2-2.5 gibi galiba 😂 ama benim hoşuma gidiyordu o sızıntı , birde o esnada süt damlayınca psikolojikmen sütüm cok diyordum ekstra süt artıyordu 😂😂😂
Mel93 Buketpoyraz ayyy asla hoşuma gitmiyor 😅 hadi ins az kalmış diyeyim geçer ins 🥲 ilk zamanlara göre daha iyiym umudum var 😂😂