AyseninAnnesiiii Bebeğimin kakasında kan olduğu için kaka tahlili vermem gerekiyor. Öğlen 2 ye kadar kakanın verilmesi gerekiyor bebeğim gündüzleri hiç kaka yapmıyor. Kulak çubuğuna yag sürüp poposunu uyardım ama yapmadı. Var mı bi öneriniz direk yaptıracak
Kevseryldz AyseninAnnesiiii zeytinyağı yazmışlar ama ben verdiğimde bir sonra ki gün yapıyordu. Bi zararı olmaz isterseniz deneyin.
Melesss AyseninAnnesiiii yenidoğduğundan beri doktor tavsiyesiyle veriyorum 2-3 saat içinde yapıyor merak etmeyin hiçbir zararı yok
AyseninAnnesiiii Kumsalceylan28 normal bizim kullandığımız zeytinyağı mı kabız degil ama kesin yapar mı
Kevseryldz AyseninAnnesiiii saf zeytinyağı almıştım organik onu verdim. Biz sıvı yağ kullanıyoruz zeytinyağı değil