Mervegemen Kizlar 16 aralikta sezeryan oldum felaket derece sirtim agriyor ozellikle yorulunca cocuklu insanin yorumlaması da imkansiz. Tek bir nokta agriyor yasayan varmi ne zaman geçer yada ne yapmak lazım. Yaşam kalitesi falan kalmadı mahvetti beni
Aklimdasin Mervegemen haziranda dogum yaptım halen agrır. Oglumu uzun tuttugum zaman birden doğrulamıyorum kitleniyorum resmen. İlki genel anestesi onda boyle bısey yoktu bu spinal oldu. Ameliyat sekli ile alakalımdıır bilemiyorum ama bende de durum aynı 🤷♀️
Elifinannesiiiiiiiiii Mervegemen canım sen beni özetledin. Sırtının sol tarafı kürek kemiği arası nefes kesen bir ağrı mı hiç geçmeyen
NehirVolkan Mervegemen Allah’ım benim de belim bu aralar ağrımaya başladı bacağıma vuruyo resmen çok kötü ben de 2 Aralık’ta ameliyat oldum
Berilsmom46 Bende 29 eylülde sezeryan oldum maalesef o sırt ağrısı hiç geçmiyor keşke çaresi olsa bulaşıkları makineye koyarken bile çok ağrıyor
serenity_35 Ben 26 temmuzda 4. Sezaryenimi oldum digerlerinde sadece bel ağrısı olmuştu bunda resmen sırtım tutulup kalıyor hala da ağrısı geçmedi mahvoldum
Elifinannesiiiiiiiiii Mervegemen tam söylediğim yer değil mi sağ taraf mesela kuş gibi sadece o nokta ağrıyor
Mervegemen Elifinannesiiiiiiiiii aynen öyle tek nokta sagda hiç yok esime surekli ovala demekten bıktım nasil aciyor. Bazen yataktan kalkamiyorum
Byzdrdsen Bnde de bel ve sirt agrisi oluyor demek ki ondanmis . Tutulup kaliyor oylece . Eskisi gibi degilim asla
Gryffindor Mervegemen Bende de oldu hatta post açmıştım tek bir nokta ağrıyordu ama sonra geçti çok şükür artık hiç ağrı yok
lolipops68 Mervegemen sezeryanla ne alakası var ki sırt ağrısınjn başka bişeyden dolayı ağrıyor olabilir mi bnde sezeryan oldum ama öyle bi ağrı yok şükür ki 7 ay oldu sezeryan olalı
Elifinannesiiiiiiiiii Mervegemen bu gerçekten geçmiyor canım ablamda 40 yaşında senelerdir çekiyor bende 28 yaşındayım 6 ay öncesi doğum yaptım spinal sezaryen hergün benimle o ağrı bütün yaşam kalitem 0