Deletedmom_9857 Günaydın anneler kızım 1 yaşında son 3 gündür hemen hemen her öğün sonrası kaka yapıyorken cıvık değil bu arada normal yapıyor merak ettim bilen biri vardır diye yazdım 🙈🥰
Deletedmom_9857 deletedmom173 bizde 3 kere falan yapıyoruz bana da normal gibi geldi ama doktoruna sorcam bi