kurabiyem28 Fayda olacak elbette. Hatta renginde ki değişimi de ilk siz farkedeceksiniz. Aa bak sanki yüzünde azalmış sarılığı, diye. 10-15 dakika da emse 3 dakika da emse süreye takılmayın, ama memenizde uyuya kalıyorsa hemen uyandırın. O sebeple sarılık olmasına rağmen o kadar sürede emmesi bile müthiş birşey inanın. Diyorum ya benim bebeğim 3 dakika emerdi uyuyakalırdı. Sonra tekrar başa sarardım. 1 saate yakın uyandırma çakışması, uyandıktan sonra yine 3 dakika emme. Böyle böyle sinirlerim alt üst olmuştu. Hatta hastaneye rutin kontrol için gitmiştik eşimle, ben o yorgunluğa dayanamayıp bayılmışım artık. Öyle bir hale gelmişim. Sabredin inanın hiç farkında olmuyorsunuz iyileştiğini. Hatta diyorsunuz ki bunun bi ara sarılığı vardı ne oldu diye. Demem o ki herşey yoluna giriyor