birbebekbirannee valla bacı normal doğum yapsam asla 2.'yi yapmaktan korkmazdım her halde çünkü sezaryan berbat bişe
Mervegem valla canım kendi sancım ile 24 saat sancı çektim sonra 3 cm açılma %80 sancı ile eve yolladı dr 1 saat sonra suyum geldiği için gittik bebek kakasını yapmış dediler o yüzden mecburî sezaryen oldum ama ssvd yapmak istiyorum inşallah olur sana bişe sorabilir miyim