Kızlar merhaba benim gibi olan varmı merak ettim,11 aylık bebeğim var,emziriyorum ama ısırıyor devamlı,ısırmasada gögüslerim okdr hassas ki artik sinirden deliricek gibi oluyorum çocuk emerken zaten sütte az,regl öncesi böyle mi oluyor normalde mi böyle anlayamadim🥲