İyi akşamlar kizlar 4bucuk aylık oğlum her iki böbreği de taş var dedi doktor günde üç defa su vermemi soledi 3aylikken soledi işte iki gündü çok huysuzladi akşamları Pipinnin başı iltihaplanmis sünnet edecektim ailevi bir sorun çıktığı için biraz erteledik işte bir çişini çok az yapmıştı akşam saabaha kadar bir defa tek yapmıştı. İşte dün akşam bezini açınca pipinin başında baktım böle küçük bir taş gibi duruyordu orda şeynin başında deri içinde dıştan değildi elimle aldım baktım böle iltihap gibi biraz sertti acaba böbrek tasimiydi düşmüştü bilmiyorum korkuyorumda acaba ne olabilir sizede sorayım dedim