Kizlar bugun doktora gittm ve polistik over sendromu varmis ama ilk çocuğuma bile zor hamile kalmistim ve sanci agridan dolayı gittim o sekilde öğrendim ama soyle bsy var hamile kalırsın diyor yumurtlaman iyi ama catlatamiyorsun diyor doktor napmam gerek ilac vermedi suanlik yani hamile kalmak istiuorsan gel dedi yani istiyorum da bi parca alindi iste rahim agzi kanseri vrmi gibisinden ins dua edin yoktur ve diyecegim oki boyle olan varmi nsl ilerledi ve hap ilac vesare gectimi kalicimi bu hic bsy bilmiyroum anlatabilirmisiniz olanlar atlatmis olanlar