Merhaba hanımlar 3 yaşında oğlum var bursada yaşıyorum kimim kimsem yok gurbetteyım özelde hemşire olarak işe başlamak istiyorum oğlumda daha tam konusmuyor cümle kuruyor ama yarım yamalak tuvelete alıstırdım kreşe versem özel hastanede sekiz beş iş bulsam sizce idare edenilirmiyim eşim polis çalısma saatleri çok sıkı yani sekiz beş çalıssam oğlum krese gitse çok zor olurmu kpssden 81 aldım ama atanamadım eşim çalıs yine dio benim umudum yok lise olunca daha yüksek puan almam da zor gecen sene iyi çalısmıştm yani en kötü yine aynı puanı alırım o yüzden zaman kaybetmek istemiyorum ikinci çocuk da düşünmüyoruz