Rumeysa28 malesef .un vazgecilebilcek biseyde değil.aycicek yağı geçen hafta uçtu dün markete gittim margarin yok.dort market dolaştım hep pahalı markalar var.sonra online şoktan alayım dedim bı baktım zamlanmis.neyi alıp bı kenara koycam bilmiyorum.herseye o kadar alistikki hiç biseyden vazgecemiyorum