Miraaa123 Kızım da b12 eksik çıktı doktor dodex ampul verdi yarısını içirmemi söyledi diğer kalan yarısını birgün sonra içirsem olur mu kullanan oldu mu
yezra Miraaa123 kizin ilk dogdugu aylarda kullandim yarisini ona yarisini ben ictim doktor oyle demisti