13 aylık artık bez değişimi o kadar zor olmaya başladı ki çığlıklar atmamak için zor tutuyorum kendimi cırtlı bez resmen kabus gibi gelmeye başlamıştı ben bezi düzeltene kadar hoop kızım kaçıyordu kaç kere yakalayıp yatırıp bez düzelttiğimi sayamıyordum , şimdi aldım külot bezi hemen kucağıma oturtup ayaklarından geçirip ayağa kaldırıp çekiyorum bezi, ben rahat o rahat miiss gibi 😅😅