Selam kızlarr.. inanılmaz bı sezeryan göbeğim duruyor. Hamileyken hiç dikkat etmedim habire ye yat varile döndüm :) bebiş 2 ay 9 günlük . Emzirince verirsin dediler de ben vermek yerine alıyorum:) diyete başlayayım dedm ama sütüm etkilenir diye korktum. Başlamak için erken mıdır ? Siz ne zaman basladiniz sonuç aldınız mı ? Spor olarak ağır şeyler yapacak durumda değilim sırt bel ağrılarım çok şiddetli belki yürüyüşle desteklerim ama bebiş bensiz bı dk durmuyor kara kara düşünüyorum o yuzden ne zaman istediğim forma geleceğim diye