Ndrg-12 şöyle anlatayım benim ilk 4 yaşımda öğrenilmiş. Bakla yemişim akşamına gözlerim sap sarı olmuş annem öyle anlatıyor, hemen acile götürmüşler kanım yüksek oranda zehirlendiği için kan takviyesi yapılmış. Kalıtsal bi hastalık benim annemde ve ananemde var, o yüzden ya sizde ya da eşinizde mutlaka vardır taşıyıcılık belkide. Bu zamana kadar hiç sıkıntı yaşamadım o olay dışında sadece bakla asla yemiyorum, naftalin kesinlikle kullanmıyorum bir de aspirin bunlar yasak olan şeyler. İçinizi refah tutun çünkü dediğim gibi hiç hastalığımla ilgili sorun yaşamadım 24 yaşındayım hatırlamıyorum bile bazen. Sadece ilaç yazdırırken favizim olduğunu belirtiyorum çünkü bazı ilaçlar kullanılmıyor. Test Nasıl yapılır bilmiyorum en son 4 yaşında yapılmış tekrarlanmasını hiç istememişler. Düzenleyeyim aklıma şimdi geldi o kadar unutmuşum oğlum için istedik acaba olabilir mi onda da diye 3 tüp kan almışlardı sadece