mlssvtnsvr NehirVolkan bebek ve anne arasında iç güdüsel bağa bayılıyorum, her seferinde hayranlık duyuyorum bu duruma🥲 bazen öyle bir hareket yapıyorlar öyle mimikler sergiliyorlar ki tam anlamıyla büyümüşte küçülmüşler 😅
NehirVolkan mlssvtnsvr evet ya maşallah hepsine ben çok konuşuyorum onunla o yüzden çok alıştı beni görmeye yanında olmama şimdi uzattığı da başımı yakınlştırıyorum yüzüme dokunmayınçok seviyo he bide saçımı çekmeyi 😊
Sibelkyrc mlssvtnsvr insAllah ilk doğduğun dan beri geceleri hep böyle yatar hiç kalkmaz kaldirmadimda böyle alışır gider umarım gece gündüz ayrımı yaptık sanırım ama önümüzde ki zamanlar nasıl olur bilemem
mlssvtnsvr Sibelkyrc ilk 2 ay 2 saat bile uyusa kaldırıp emziriyordum çünkü en fazla 3 saat ara ile emzirmem gerektiğini söylemişti doktorumuz aynı şekil bizde alışkanlık yaptı sanırım öyle devam ediyor, emmeyi bıraktı ama mama da aynı düzende
mlssvtnsvr NehirVolkan Allahııım bir anneci kuzu daha, Allah tüm evlatlarımıza baş hoşluğu, sağlık, mutluluk versin hepsi ayrı ayrı birer pırlanta 🥲💐 bir de hep yanıbaşımda olsun çabuk büyümesin hep beraber uyuyalım, 3.5 ay çok çabuk geçti anlamadım 😭😭
Sibelkyrc mlssvtnsvr bizim doktorumuzda bırak uyusun hiç kaldırma o acıkınca uyanır demişti ben de ona göre hareket ettim hiç kaldirmadim ilk zmanlar çok kafaya takıyordum kaldirsamda kalkmiyordu ama sonradan acicikinca kalkar zaten dedim öyle saldım çok şükür ne gelisiminde sıkıntı oldu nede sarılık geçirdi şuanda uykusu bu şekil aldı gece uyur gündüzleri de en az 30: 35 dk uyur
NehirVolkan mlssvtnsvr inşallah hep mutlu günlerini görürüz 💐 merak etmeyin alıştığı zaman istesekte gitmiyorlar 😊
Minikkizimmm mlssvtnsvr 3 ay 6 günlüğüz Gün içinde bebeğimle konuşuyorum. Özellikle şarkı acip söylüyorum çok hoşuna gidiyor. Onun dışında oyun halısı var müzikli yatırıyorum dokunmaya çalışıyor elleriyle heyecandan. Ben tutup dokunduruyorum. Birde çok sevdiği birşey var babası alistirdi. Kırmızı balık . Onu izlemeyi çok seviyor 🤭😊 Kucakta durmayı seviyor. Arada dolastiriyorum aklıma gelen şimdilik bunlar 🌸 Mamaya gelince bazen 60 90. 120 içiyor. Keyfi nasıl isterse bu arada bebeklerimizin kilosu aynı.
phedra mlssvtnsvr aynen bizimki de tek parmak emdiğinde işaret parmağını emiyor 😃 yaa keşke şu uyku konusunda birazcık babalarına düşkün olsalar 😃şu an emdiği için mecburen benimle yatıyor ama azcık büyüyünce babasıyla yatmak ister inşallah
Kubra27 mlssvtnsvr gerçekten öyle saygımı kaybetmem ama kendimide ezdirmem dün akşam kayınvalideme gittik elitm evin üstünde oturuyor kaç defadır gidiyorum inmiyor bende kaynanama söyledim neyapıyon neden inmiyor diye ben yapsam laf olur dedim ama kendisi yapsa laf olmaz 😅😅