Merhaba bayanlar benim size bi sorum olacak ben sezeryandan 6 ay sonra regl olmaya başladım ve düzensiz bi şekilde olup normalden çok uzun sürüyordu şimdi düzensiz olduğu içim olması gerekenden 3 gün geçti umarım hamile değilimdir BM’yle bişey başına gelen varsa bilgilerini benimle paylaşabilir mi acaba 😌