yusufmertmom Ya ben mi beceremiyorum niye artık kafayı yiycem. Bezi bağlıyorum kenarlar hemen kayıyo. Çok sıksam bez iz yapıyo. 4 aylık oğlum sleepy 4 num takıyorum yine aynı. Büyük bez taksam taa memesine geliyo. Valla bıktım
BuzluKahve yusufmertmom 4 ay için 4 numara da büyük olabilir. Oğlum 16 aylık 5 kullanıyordu 6’ya yeni geçti.
yusufmertmom BuzluKahve biimiyomyardimet Syhnorhn yaa 3 de var elimde arkadaşım bez öi küçük diyip durdu büyüğü de aynı kayıyo. 3 num 3 paket var daha yani 4 den de 120li duruyo. Daha gelmiş bez küçük diyo sinir oldum zaten. Neden kayıyo olabilir ki yA. Görsel yüklemeyi beceremiyorum yoksa atcam da
papatya011 BuzluKahve kilosu uyuyorsa büyük gelmez benim kızım 4 aylıkken 4 taktık 7 kiloydu 18 aylık hala 4 takıyor cunku 9 kilo suan daha uzun sürede 5 e geçecek gibi görünmüyor
yusufmertmom BuzluKahve 2bebelianne__ Buse_efe elimde çok bez var bitsin direk geçicem zaten yaa sinirlerim bozuluyor iyice
Buse_efe yusufmertmom benimki de 4 aylık3. Ayından beri 4 numara kullanıyoz sorun olmuyor kilot bez dene
AytenMina yusufmertmom külot bez kullanın bence ve cocugunuzun kilosunu bilemiyorum ama 4 ay için 4 numara cok fazla değilmi ben 7 8 aylıkken 4 no ya gecmiştim
yusufmertmom AytenMina ya bencede fazla zaten ama bi arkadaşım acaba bez mi küçük diyip durdu ondan mı kayıyo dedim. Yani 3 de biraz iz yaptı ben şıktım sanırım. Ama doksanda kayıyo
Dondurmalikahve yusufmertmom Büyük diyen olmuş ama ben 4 ayda 4 no kullandım kiloya bacakların kalınlığa göre değişiyor belki sizinkine 3 olabilir.
yusufmertmom Dondurmalikahve 3 biraz iz yaptı sanki canım. Benim sorunum numarası değil zaten her iki numaradan da evimde 120 tane var. Bu bez nasıl doğru takılır , ön taraf hep kayıyo yanları cırtın altından
glsma06 yusufmertmom buyuk degol bence ben 3.5 aylikken gecmistim 4 e canim buyuk taktiginda katlayarak kullanabiliesin ust kismini
Tazeanne0134 yusufmertmom canım ben Molfix kullanıyorum tam numara al sleeyp biraz küçük o yüzden oluyor bebeğinin kilosuna göre al memnun kalırsın
Dondurmalikahve yusufmertmom Canım şimdi ben bezi takarken arkasını biraz yukarı çekiyodum önünü de katlıyodum cırt kısmının yapışkanlarını biraz birbirine yakın yapıştırıyodum bacaklarındaki lastik kısmını da dışına çıkarıyodum. Sen nasıl bağlıyosun bilmiyorum.
Shraydn1 11 aylık bebeğim 4 numara kullanıyorum bezi kilosuna göre tercih etmelisiniz çok büyük kullanıyorsunuz.
yusufmertmom Shraydn1 Shraydn1 ya tartmadık hiç de 7 falandır. Küçük olan da bacağına oturdu yA ben sıktım. Dersim numarası değil benim. Bezi bağlayamamak canım ön tarafı kayıyo hemen