Melekadatzn pişik olan yere kantoran yağı kullanın yoksa da sudokrem çok iyi geliyor. Ben de sleepy kullandım başta sızdırıyor ve pişik yaptı bize de. Şimdi molfix kullanıyorum memnunum. Prima hepsinden iyisi ve en pahalısı bir zaman sonra maddi açıdan zorlayabilir. Ama molfix ve prima arasında pek fark yok. Prima da kullandım