Deletedmom_28 bn bir ve ya iki hafta sonra taktim arada sizlama oldu karnini sıktığı icin ama bn o sekilde rahat yattm kalktim cunku gobek buyuk kalinca sallaniyodu dikis yeri acitiyodu yaza kadar taktm ama sonuc gobek gitmedi 😂 rahatlik acisinda iyi ama gun boyu takma hawa alsin cabucak iyiles bemli kalirsa enfeksiyonada yol acar