Kızlar merhaba 2. Bebeğim bu emiyor çok şükür sütüm de fazlasıyla var 8 aylık kızım meme ek gıda gidiyoruz ama göğüslerim çok şişiyor süt fışkırıyor bildiğiniz ve çok rahatsız ediyor ister istemez onunda boğazına sıçrıyor emerken yarım kalıyor napmamız lazım nasıl bir yol izlememiz gerekiyor bileniniz varsa yardımcı olabilir mi normalde terbiye olması gerek miyor muydu şimdiye kadar ?