Elifinannesiiiiiiiiii https://imgyukle.com/i/EihQdU 6 ay 15 günlüğüz. Sürekli keşif yapıyoruz.her şeyi merak ediyoruz. Ek gıdaya başladık her şeyi öncesinde tattırmıstım. Ne verirsem yiyor. Hatta sürekli bir şeyler yemek yemek istiyor iştahımız yerinde. Diş yerlerimiz kabarık ama ne zaman gelir bekliyoruz ☺️ oturmaya başladık.
gulenadam Elifinannesiiiiiiiiii altı ay 16 günlüğüz desteksiz oturamıyoruz yüzüstü dönmüyoruz iki sefer yaptı bir daha yapmadı ek gıdayı reddeditoruz iştahımız berbat uykularımız bozuk. Sizin bebek altı aylık mı emin misiniz postunuzu okuyunca moralim bozuldu
cemre_-34 Elifinannesiiiiiiiiii bizde 24 marta 6 aylık olacağız ama doktorumuz az az tadımlık yapın dedi nasil neyle başlayacağım blmyrm ne kadar vereceğim 24 martı bekleyrm orda hem tadımlık hem ek gıda veririm diye 🙄
Rainydays Elifinannesiiiiiiiiii 6 ay 19 günlüğüz henüz desteksiz oturamıyoruz ama yavaştan emeklemeye başladık, ek gıda pek iyi gitmiyor meyve ve yoğurt seviyoruz sadece. Insallah sizin gibi alışırız yemeye.
Elifinannesiiiiiiiiii tugcesinc canım 5. Ayda mama takviyesi yaptım sütüm azalmıstı sağıp çıkanıda veriyorum hala. Şimdi ek gıdaya başladık biraz azalttım mamayı
Elifinannesiiiiiiiiii gulenadam lütfen bozulmasım moraliniz. 23 agu 2021 doğumluyuz 6 ay 15 günlüğüz her bebeğin gelişimi kendine özgü canım bizimkibiraz hareketli bebek. Ek gıdaya 6. Ayda mı başladınız??
gulenadam Elifinannesiiiiiiiiii 5,5 aylıkken yoğurt verdim 6. Ayında sebze tadımları hiçbirini yemedi yopurtu da zorla sevmeyerek iki çay kaşığı falan yedi. Bıgün Elmalı avodokolu irmikli muhallebi yaptım emzikle kandırarak üç beş çay kaşığı verdik diliyle dışarı atıyor. Yüzüstü durmak istemiyor oturamıyor genelde çok huysuz ve aşırı hareketli mesela poposuyla gitmek isteidği yere kıvıra kıvıra gidiyor 😂 ama dönmüyor
Elifinannesiiiiiiiiii ellerimtombik1 hayır canım önceainde tadım yaptırıyordum doktorum 6. Aydan önce vermeme taraftarıydı ama ben hep tatdırdım şimdi maşallah her şeyi yiyor
ofkelisirin Elifinannesiiiiiiiiii biz de 5 ay 22 günlüğüz bende başlamıştım tadımlara şu an ne veriyorsunız fikir olsun bana da
Tazebabyy gulenadam yoğurt ekşidir yemiyordur , Elmalı avokadolu şey çok karışık avokadoyu yetişkinlerin çoğu bile sevmiyor , bol tavuk sulu yoğurt çorbası yapıp az da tuz katın verin benim ki severek yiyor
Zeyfur38 Elifinannesiiiiiiiiii mamayı ne sıklıkla kaç cc veriyorsunuz acaba ek gıda ve Mama sevmiyoruz iştahsız bebiş
houseofdeniz Elifinannesiiiiiiiiii 6 ay 17 günlüğüz desteksiz oturabiliyoruz yuvarlanıp dönebiliyoruz emeklemeye yeni yeni başladık alt dişlerimiz çıktı üstlerde yeni patladı🥰ek gıda da henüz tadımlardayız 3 gün kuralıyla ilerliyoruz 🙏🏻
Burc123 Elifinannesiiiiiiiiii 6 ay 20 günlüğüz bizde 17 Ağustos Doğumlu. Beş aylıkken yardımlara başlamıştım şimdi kahvaltı öğünleri çorba pankek tarzı şeyler yapıyorum az az tattrıyorum şükür çok seviyo yemek yemeği. 5 ay 20 günlükken dönmeye başladık oturma odasını tavaf ediyoruz desteksiz ikişer üçer dk oturmaya başladık biraz tombik olduğu için kendini tartamıyor uzun süre 😌 poposunu kaldırıp kendini ileri doğru itmeye çalışıyo üç dört gündür. Ve gece uykumuz çok düzensizleşti maalesef
Zeyfur38 Elifinannesiiiiiiiiii maaşallah bizim ki sadece mama onu da zorla düzelir insallah umudum ek gıdaydı onu da istemiyor 😔
Nuran84 Elifinannesiiiiiiiiii ek gıdayı nasl verysnz, peki işk ek gıda, sonra mama mı bide ek gıda ne kadar verysnz
Rainydays Elifinannesiiiiiiiiii tadımlarda sebzelerle başladım yine biraz yiyodu ama sebze çorbası yayla çorbası denedim yemek istemedi ne yapsam bilemiyorum insallah alışır
Elifinannesiiiiiiiiii Zeyfur38 siz tattırın az az mutlaka alışacaktır avokado seviyor bebekler içerisine anne sütü ekliyorum bugün elma çok az zetinyağı ekledim. Yoğurt çorbası ve brokoli kabak karısımı çorba deneyin mutlaka birde blender kullanmayın çatal ile ezin pütürsüz olunca çiğnemeyi öğrenmiyorlar