Herkese merhaba. Oğlum 2 yaş 2 aylık . Ramazan gelmeden memeden kesmek istiyorum . Emerek uyuyor en büyük sıkıntı bu. Önerilere açığım siz neler yaptınız çok yıpranmadan halletmek istiyorum. Bu günlerde sürekli konuşuyorum. Artık büyüdüğünü memeden ayrılma vaktinin geldiğini memelerin yorulduğunu sütü artık bardakktan da icebilecegini anlatıyorum😅