Mucizepamugum benim kızımın doğduğun dan beri çok dardı .Galiba 2 cm doğdu.Çok dar hemen kapanır dediler ,ebe biraz beni korkuttu ama doktor kafa büyümesini takip edicez normal ilerliyorsa sıkıntı olmaz dedi.Bıngıldak 3 aylıkken tamamen kapandı.Baş takipleri herp normal çıktı çok şükür .Her davranışını ayına göre hatta ayından önce yapıyordu ben bunu fakedince rahatladım zaten .Şimdi 13 aylık bir sıkıntı yok şükür.Bu durumu bir kaç kişiden duydum.Artık beslenmelerimiz,aldığımız vitaminler kemiklerinin güçlü olmasını sağlıyor galiba.Kafanıza takmayın .