Ervaserra1 Ervaserra1 burda alnındaki kıllara bakın😂😂şuanki hali 2 aylık olucaz duruyor hala.ama dökülüyorda yastık yatak kıl hep
Derya-Anne Ervaserra1 kızım 3 yaşında doğduğunda esmerdi 40′ı çıkınca baya beyazladı çok tüylüydü alnındakiler gitti ama sırtı ve kolları hala duruyo oğlum esmer doğdu şu an buğday tenli 7 ay 9 günlük ablası kadar tüylü değil
KeremMomm Ervaserra1 değişiyor canım pamuk gibiler zaten daha da pamuk bal oluyorlar Allah bağışlasın ♥️
1balkizannesi Ervaserra1 kestm cnm kedi yatağı gibi oluyordu ağzına gidiyordu uzuyor tekrar ama kesersen az daha yaz gelsin üşür
Elizaninannesii Ervaserra1 2-3 kendini ne zaman toparlarsa o zaman sen boş boş emzir de biran önce büyüyüp elden çıksın ten rengi o zaman açılır 😅 banyoda ilk zamanlarda çok önemli
Lilababymom Ervaserra1 esmer olacak sandığım kapkara saçlı ve kıllı bebeğimin kılları döküldü saçları az da olsa açıldı. Teni de bembeyaz pamuk gibi. Çok degisiyorlar 😊
Saresi 1 yaşını geçti hala alnındakiler duruyor 🤷🏻♀️ Ten rengi açıldı ama bembeyaz değil, saç rengi de Kahverengi oldu
Buketpoyraz Ervaserra1 bacı biz de kıl yumagıydık 😂 hemde kara bir şekilde , teni 2.aydan sonra açıldı, kılları da kilo aldıkça döküldü ama hâlâ anlında var kaşla birleşinxe oğlum tekkas gibi duruyor 😂😂 insallah dökülür
Ervaserra1 Buketpoyraz 😂😂😂kıllar dökülür gibime geliyor teni çok esmer ilginç bi şekilde .hamileyken zenci bebeklere bakardım çok hosuma giderdi 🤣🤣ondan mı oldu acep
Buketpoyraz Ervaserra1 sarılığı da var mı ? Bizimkinin değişimi bak böyle 😂😂 https://imgyukle.com/i/Eim27Y https://imgyukle.com/i/EimW50 teni bu kadar açıldı sadece 😂
Ervaserra1 Buketpoyraz https://resimyukle.io/r/sxfvxfmDtM 2 aylık olmamıza 5 gün var şuan böyle sabah kalkınca daha beyaz anlamadım sonra kararıyor.sarılık olmadık.doktor 4 günlükken şüphelendi gözleri sarı gibiydi ama tahlilde çıkmadı