Çok yıpratıcı bir surecteyiz, oğlum 1yas 21gunluk. Pazar günü akşam üstü bir anda halsizlesti kafasını kaldıramaz hale geldi, bursa da yaşıyoruz, Osmangazi dört celik Hastanesi’ne götürdük kan idrar röntgen falan çekildi, temiz dedi doktor, rontgeni pek anlayamadım Şevket Yılmaz Hastanesi’nin aciline götürün baksinlar sonuçlara dedi, kanında da bir değer yüksek çıkmış, ast değeri mi neydi. Neyse biz pazartesi sabah niluferdeki dortcelige getirdik uzman doktor ilgilendi, sonuçları temiz o yüksek çıkan değer de ilaçlar yüzünden çıkabilir çok yüksek değil dedi. Ama ateşi sürekli çıkip duruyor ve halsiz çok. Dedim başka bir yere nakil yapamıyor musunuz arastirilsin istiyorum dedim, doktor da yapamayız sonuçlar temiz isterseniz yatis yapalım buraya gözetim altında tutalım dedi, yatış yapildi pazartesi günü, antibiyotik falan vermişler serum takılı sürekli ateşi çıkıyor ateş düşürücü verince keyfi yerine geliyor normale dönüyor, bu öğlen kan istedi doktor, 3 saat sonra falan tekrar kan aldılar, kötü birşey mi var dedim hemşireye yok akışkan kan istiyor doktor kendi incelicekmis dedi. Sonuç çıkmadı sanırım hala. Ben odada ağlarken sosyal hizmet uzmanı bir kadın geldi, sağlık Bakanlığı’nın hizmetiymis manevi destek veriyorlarmış hasta yakınlarına, çare aramaya gelmişsin buraya dua et inşallah falan dedi ben ağlıyorum o an, benim küçük oğlum kanser tedavisi gördü çocukken sonra askere gitti evlendi çocuk bekliyor simdi umutlu ol sen bak çok akıllı çocuğun falan dedi, dua yazdı kagida oku bunları dedi gitti, umutsuzluğa kapılıyorum nesi var bilmiyorum açıklama yapılmıyor çok kötüyüm moral olarak, ne yapabilirim başına gelen var mı böyle bir şey le karşılaşan oldu mu ?