eda_123 Kizlar 13 aylık bebeğimin kan değer i 13 olması gerekirken 11.8 çıktı ilaclarinida veriyorum ne yapım başka kayınbaba dediki memeden kes anne sütü aldığı için kansız dedi kafayı yedirtcek
amansallagitsin eda_123 allah icin ya memeden kes anne sutunden oluyor ne alaka ya Allah akil fikir versin anne sutu sifadir lutfen devam et lakin doktoruna sorup organik pekmes verebilirsin yemeklerinin icine katabilirsin
TosbikAnnesiiiii eda_123 anne sütü kansızlık mı yapıyo ilk defa duydum vallahi kayınbabanız doktor mu acabaa 🤔 doktorlar 2 yaşına kadar emzirin diyorlar ama kansızlık yapar demiyorlar
eda_123 TosbikAnnesiiiii kuzum zateb bu adamla başım belada herseyime karışıyor okadar olay çıkardım banamisin demiyor
amansallagitsin eda_123 o zaman ac karnina yedirmeye calis birde genelde ac karnina daha faydali oluyorlar dert etme duzelir